تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک مدیر عامل بیمارستان آپادانا به مناسبت روز پزشک

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۳



بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت امام جعفر صادق(ع): "پزشکان حاذق و مورد اعتماد، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند". 

یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین بن عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک بهانه شایسته‌ای است که تلاش های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

روز پزشک به معنای حقیقی کلمه روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخارآفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.

همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحیائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند.

در دین مبین اسلام دانش پزشکی همسان علم دین و از شریف ترین علوم به شمار آمده است.

در کشور عزیز ما نیز،‌ طبابت و طبیب همواره از قداست و احترام زیادی برخوردار بوده و اهمیت و توجه ویژه دیرپای ایرانیان به این علم، سبب شده قله‌های علم پزشکی توسط مشاهیر و دانشمندان برجسته ایرانی در طول تاریخ فتح شود و نام ایران با تاریخ طب گره بخورد.

اینجانب ضمن یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به عالی‌ترین درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک را به تمام پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند تبریک و تهنیت گفته برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خواستارم.

 دکتر فرامرز بهشتی فر

مدیرعامل بیمارستان آپادانا


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا